Thursday, October 20, 2016

Testimoni Saya Sendiri Selaku Pengguna Jamu Seri Bonda

Hai semua..

Hari ni saya nak cerita sikit pasal Jamu Seri Bonda dan Lea Rosse Feminine Hygiene yang saya jual ni..

Lepas bersalin tempoh hari, saya start makan jamu ni pada hari ke-30...bersalin secara pembedahan memang kena lambat sikit makannya..

Jadi yang boleh saya katakan, masalah penghadaman dah selesai seratus peratus..wow...best kan...tak payah buang masa lama-lama dalam bilik air...

Badan pun rasa ringan dan kurang letih walaupun tidur 2-3 jam aje sehari. Maklumlaa..saya ada anak kecil 2 orang...yang sulung ni sekarang tidurnya pukul 12tgh malam atau 1 pagi...lepas dia tidur, adiknya pulak ambik shift berjaga sampai laa pukul 4-5 pagi macam tu...

Ini result pada diri saya sendiri setelah 2 minggu makan jamu ni. Saya yakin sangat yang akan ada perubahan baik lagi pada badan sebab jamu ni memang diperbuat dari herba sepenuhnya.

Saya akan kongsi lagi kebaikan jamu ni dari semasa ke semasa.

Saya jual, saya guna :)

Wasap saya untuk pertanyaan/pembelian 012-3259796

update terbaru 13/11/2016

ok..sebagai tambahan, tumit kaki saya yg merekah macam simen retak dah licin..

period saya pulak yg sebelum ni hanya 2-3 hari, itupun pakai pad hari ke 2 saja, dah keluar dgn aliran stabil utk 5-6 hari..

masalah kegatalan pada miss v pun dah hilang...

tapi...biasa la bila makan mesti ada healing crisis (krisis penyembuhan)...macam saya keluar keputihan yg sangat gatal dan banyak selama seminggu...badan saya buang toksin tu...kemudian tau tau dah settle masalah period, keputihan dan gatal-gatal tu...suka...suka....hehehe

saya guna kedua-dua jamu dan pembersih wanita ni..






No comments:

Post a Comment